reklama

30 dňová výzva lásky

V živote treba brať každú výzvu a nebáť sa vystúpiť zo zóny komfortu, lebo za tým je naše šťastie....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred pár dňami skončila 30 dňová výzva lásky do ktorej som sa zapojila.Dala mi veľmi veľa a priala by som ju zažiť asi každému človeku na svete.Priviedla ma vnímať ešte viac čo máme kolo seba a čo máme v sebe,to je odrazom v každom človeku. Pokiaľ ja rozsievam lásku a mám ju v sebe nikto nebude reagovať nepríčetne a tak tomu aj bolo.Možno trvalo niekoľko dní,aby som začala tejto pravde veriť. Pán na ulici sa na mňa len tak usmial, pán v autobuse ma pustil aj keď sme mohli obaja vojsť súčasne,naraz sa našli ľudia ktorí mi pomohli bez toho,aby som sa ich opýtala atď.A nato stačilo iba jediné slovíčko " ĎAKUJEM".Koľko ma v sebe lásky.:) Ďakovala som každučký deň za všetko čo mám, čo vidím,že cítim vánok,svieti slniečko, akých mám skvelých kolegov, prosto za všetko.Možno po tých 20tich rokoch som si uvedomila, že čím viac dobrého robíme sa nevracia v zlom, nieje to pravda vôbec.Iba v prípade,že sa nemáte radi a to sa nemá polovica sveta nevážia si vlastnú hodnotu.To čo majú iný môžem mať aj ja"PROBLÉM NEEXISTUJE ANI PREKÁŽKA" iba v našich myšlienkach a potom sa to zhmotňuje.:.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia vec, ktorú mi dala táto výzva, vnímanie času. Žiť pre okamihy a v danú chvíľu.Je to náročné, pokiaľ ste žili v minulosti alebo príliš v budúcnosti,ale naučiť sa to dá. Potom každý moment bude ten najlepší.Možno som si za tieto dni viac utvrdila, prečo som stále single. Keby že som s niekým, tak tieto veci nikdy nepochopím,nezažijem ako byť naozaj šťastný a nepotrebujete k tomu vôbec nikoho na tejto zemi :)

 Láska je v každom z nás, len ľudia chcú stále nejaké istoty, poistky, aby všetko od začiatku bolo dokonalé a aby iní im dávali. V prvom rade musíme vždy začať od seba:)

LÁSKA JE BEZPODMIENEČNÁ. :).Potom k vám príde všetko po čom ste túžili, veď vy to už vlastne máte tak to vnímajte, lebo všetko čo vám príde v daný deň pod ruky,do uší je to čo by ste si mali zobrať do ďalšieho dňa. Všetko najlepšie príde v tichosti v hlavolamoch a v maske ako povedal môj kamarát:) Jeden deň nevidíme a ďalší si povieme, prečo sme to nevideli skôr.:) Ono to tam bolo vždy :.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tu prichádza jedna z posledných vecí na ktorú som prišla, intuícia.Tou sa neriadi skoro nikto.Ten hlas je tichší ako hlas vášho EGA :).Chceš to,musíš to tak urobiť, ja som taká on je j...atď.

Nebuďte egoisti, STÍŠTE SA VŠETKO JE V PORIADKU. :).Stačí keď zavriete oči a položte si otázku je to správne? Hlavou si dokážeme navodiť totálne všetko všeho druhu emócie,bloky atď. A tak isto aj odstrániť bolesť,sklamanie ....Pochopili ste to?

Zbavme sa hlučného hlasu nášho EGA a nebudeme toľko sklamaní:) Neočakávajme nič A NEBUDEME NIKDY SKLAMANÍ.Lebo to čo máme v hlave to sa nám deje pochopiteľne. Ak je tam strach tak nemôžete čakať zázrak:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posielajte lásku nepriateľom, ľuďom, ktorí vás nemajú radi .Verte alebo nie, tí ľudia sa začnú meniť. Mne sa to stalo a neverila som, akou rýchlosťou to prišlo.

Perfekto, :) môžem ísť ďalej pracovať na sebe každučký deň a napísať ešte veľa listov do svojej knihy života:)Lebo to čo robím zmysel má nech som spadla nech som bola akákoľvek ale vždy som verila, VŠETKO SA NA DOBRE OBRÁTI. :KVeVe Veď kto nerobí chyby akoby ani nežil a kto sa bojí zmien, lebo čo ak....

Otvorte dvere novému a nebojte sa je o Vás postarané.

AK BUDETE VERIŤ SEBE, DOKÁŽETE AJ INÝM ĽUDOM. LEN OTVORTE SVOJE SRDCE A NESKRÝVAJTE SA ZA MASKY, ALE BUĎTE SAMI SEBOU.:)

Ivana Belušková

Ivana Belušková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Riadim sa mottom: " Keby ste vedeli, aké silné sú vaše myšlienky,nikdy by ste neuvažovali negatívne." :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu